2010/10/21

Är jag knäpp?

Fortfarande ingen bredband så surfningen fortsätter med mobilen uppkopplad. Hoppas inte på jätteräkning sen bara.

Jag har suttit med schema hela dagen. Skulle jobbat ikväll men det var ganska bråttom med schemat så jag fick byta. Ganska skönt när jag sitter här nu och egentligen skulle börja om 5 minuter.
Jag känner mig lite knäpp för jag har verkligen saknat schemaläggning.
Räkna procent hit och dit, timmar som sak stämma och olika turer.
Och, som vanligt får jag väl säga ;-), har jag fått ihop det bra så att det blir en kontinuitet på schemaraderna.
Skulle sitta mina 5 timmar som jag skulle ha haft ikväll men det blev en liten stund längre eftersom jag var tvungen att avsluta vissa veckor så jag kommer att veta var jag ska börja på tisdag när det är dags igen.
Jag känner mig ganska tung i huvudet, men det brukar jag göra när jag suttit med schema en längre stund.

Med tanke på min förkärlek till planering och dylikt ska jag kanske satsa på logistikutbildningen i alla fall.
Det går nog inte en dag utan att jag funderar på utbildningarna. Skrämmande och spännande :-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails