2010/10/16

Dags för en all nighter och en massa annat svammel

Vännen frågade igår om det inte var dags för en all nighter för oss igen.
Och just nu är jag riktigt sugen på det så det är synda att jag jobbar i helgen.
Dags för halvårsfyllan ;-).
Umgås med goda vänner och bara gå och sukta efter varandra.
Bli lite lullig och dansa halva natten och ha sex resten av den.
Annars kan vi bara bli lite lulliga tillsammans och ha sex hela natten istället ;-).
Men som vanligt börjar helgerna fylla på sig igen.
Lite sjukt att man måste försöka planera in en all nighter tillsammans.
Lördagar är ingen bra dag eftersom Molly har simningen på söndagar.
Nästa helg skriver jag högskoleprovet. Helgen där efter är det kalas för vännen och Molly och sedan är det jobbehelg igen.
Fortsätter det så så är jag snart nere på en årsfylla istället ;-).
Ja, ja jag får se det positiva med det hela istället. Levern är fin i alla fall och jag slipper träffa ulrik på toa ;-). Och det är ju verkligen bra.

Jag håller på att försöka ta mig igenom min playlista på Spotify. Tycker inte jag kommer någonstans.
Jag har nog spelat sammanlagt i 18 timmar och jag har nu lyckats komma ner till början på I. Så jag har inte ens kommit halvvägs.
Tycker det är så bra att bara trycka igång playlistan eftersom jag då får en blandning på det bästa.
Igår var jag på H och en av låtarna gick jag och nynnade på hela dagen. Så jäkla bra.

Sådär nu kommer jag att fortsätta att nynna på den även idag :-).

Jag borde göra lite nytta, förutom att skriva ord här.
Härligt höstväder ute men med jobbet hängandes över mig om 2 timmar så fortsätter jag istället att mata in ord.
Samtidigt sitter jag och beundrar mitt hår i speglingen i skärmen. Inte beundrar så men känner mig nöjd med det. Jag har äntligen blivit färdig och hämtat plattången som jag har fått av snälla Alex. Och jag har nu plattat mitt hår själv för första gången och det blev faktiskt riktigt bra. Kan hoppas att det inte bara var nybörjartur.

Nu tycker jag bara jag svamlar en massa så jag slutar nog nu istället.
Önskar er alla där ute i cyberrymden en skön lördag.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails