2010/10/25

Fisken är inte ren ;-)

T9 är bra för det mesta.
När man är lite irriterad kan det bli lite fel eftersom man kanske inte är lika noga att kolla.
Men det kan bli lite roligt:

Jag: Fisken är inte ren så jag kan inte göra något mer i köket :-p.
Maken: Fisken?
Jag: Disken kanske ♥
Maken: Nej jag började fundera på varför du skulle torka din fisk i köket ;-) :-D.

Jag är trött och jag har sjuk humor. Annars är jag som jag ska vara ;-).

Jag fick ett tag några sms med texten:
I miss u
Det var ju roligt att få men jag fick förklara mig snabbt för maken innan han skulle se det. Kan bli lite misstänksamt annars kanske. Har inte en aning om vem det är ifrån och när jag sms:ade tillbaka och frågade vem det var efter 3:dje sms, utspritt på någon vecka, fick jag inget svar. Fasen det var nog inte till mig ändå ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails