2010/10/21

Attcho x 2

Mina barn fortsätter att göra ganska knasiga grejer ibland. Sådana grejer som man inte riktigt vet varför dom gör förutom att se vad som kommer att hända.

010
Denna lilla godingen har idag:
Stoppat kritor i näsan för att sedan med all kraft hon kunde säga attcho för att se hur långt kritorna flyger.
Varför?
Inte en aning som så mycket annat dom kan göra.

Och nej, det är inget hon fått från föräldrarna ;-).

Molly är sjuk.
Hon kom in halv 3 inatt till oss och var klarvaken och supergnällig eftersom hon hade ont i halsen, förkyld och feber. Hon låg och pratade för att sedan vara lite ledsen.
Till slut fick vi henne att lägga sig i sin säng igen eftersom det är mycket svalare och skönare där och hon somnade nog med en gång.
Hon blev lite besviken när hon inte fick gå till skolan idag och hon kommer att missa ett kalas imorgon kväll hos en klasskompis. Men det verkade inte göra henne så mycket när jag sa det till henne innan.
Hon och denna tjejen verkar av någon anledning inte vilja vara kompisar längre. Jag har inte en aning om vad som har hänt och när jag ringde fröken i morse för att sjukanmäla frågade jag om dom märkt något. Men det hade dom inte men dom skulle hålla lite koll på om det var något eller om det bara vara något tillfälligt nu. Kan verkligen hoppas att det bara är något tillfälligt.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails