2010/02/01

Bilar är bra när dom fungerar

Vaknade på ett otroligt dåligt humör i morse. Hade bara velat dra täcket över huvudet och få ligga där idag. Det riktigt kryper i mig.
En bidragande orsak till detta är säkert att bilfan, den stora, inte startar. Den står i garaget och får värme men den strejkar fortfarande. Och på detta ska då läggas att snön vräker ner och vi kommer att få gå upp till dagis. Vi kommer se ut som några jäkla snögubbar när vi väl kommer fram. Och sedan ska jag då jobba efter en sådan härlig promenad. Skit, skit, skit.

009006 
Pulkorna användes igår och står lite under tak.
Öppnade altandörren och den drog i snö. Vi har ett trappsteg upp så där ligger ganska mycket snö. Grinden ut går inte att stänga just nu för snön ligger i vägen.

Nej nu ska jag gå och försöka gasta upp mig lite. Blir dock inte så lätt närjag precis tittar ut och ser att det verkligen vräker ner.

2 kommentarer:

Mother, Married & Twenty sa...

svar: Ja spindlar är rätt många rädda för har jag märkt. Inte jag dock, jag brukar vara den som räddar situationen och tar ut spindeln istället. Men källare är ju lite problematiskt att vara rädd för. Kanske blir det bättre om du sjunger något väldigt glatt medan du är där nere?

Emma sa...

hoppas denna dagen varit lite bättre =) Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails