2010/02/02

Nedrullat ger fantasier. Eller?

Vinden viner ute och snön yr.
Vi har gått in för att bevara så mycket av värmen inne. Slått på stort och rullat ner persiennerna. Jag måste säga att det känna väldigt tråkigt men vad gör man inte för att bevara den härliga värmen som nu finns här.
Grannarna tror säkert vi gör annat. Men vi kan vi väl bjuda på det. Lite kittlande fantasier så här en tisdagskväll. Men det är klart att det är säkert bara jag som tror att alla som har nerrullat för fönstren har råsex ;-). Inte för att jag har snuskig fantasi eller så ;-).
Men jag får förstöra det för alla och meddela att här händer ingenting nu. Vännen sitter och tittar på debatt och jag sitter här. Och jag kan säga att debatt känns inte alls så kittlande. Speciellt inte när det pratas elpriser och alla män låter som Maud Olofsson. Upphetsande på en skala 1-10 är väl ungefär –5.

Men vi bevara i alla fall värmen:-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails