2010/02/12

Mysdag hos pappsen

Jag och tjejerna har varit uppe hos pappa idag och haft en supermysig dag. Vi har inte träffats sedan jul så jag tyckte det var dag. 
Vi träffades som vanligt på Aktivitetshuset för en fika och så att tjejerna kunde leka av sig lite.

002 004

Jag försökte och försökte få ett kort på Lilly men som vanligt har jag många kort med “fartränder”. Hon kan inte vara still när jag kommer med kameran. I och för sig så är hon inte det i vanliga fall heller.

007 008

Ville ha ett kort uppifrån på dom men Lilly ville inte riktigt här heller.

014 027

Äntligen en fin bild på Lillan. Molly blir oftast alltid bra. Men hon poserar också mer än gärna :-).

030 032

Två trötta tjejer.
Bolibompa är nu slut och nu är dom trötta och hungriga. Riktigt “trött-gnälligt” är det nu. Så det är dags att dom får lite kvällsmat och sedan lägga sig. Blir nog ingen sovmorgon i morgon för mamman då ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails