2010/02/25

Schlager MILF

Mitt i all stelhet och allvar med melodifestivalen har äntligen någon vågat sticka ut.

Alla artister har just benämningen artist på sina ackrediteringsbrickan.
Men på Pernilla Walhgrens står det
Schlager MILF och låttitlen “Jag vill om du vågar”

Väntar med spänning över att se hur många som kommer att förfäras över något sådant uttal. Och jag väntar med spänning hur lång tid det kommer att ta innan ordet KUPP kommer att stå i tidningarna. Förresten är jag ganska förvånad att dom inte alla redan använt det.
Nu ska då tilläggas att jag är ingen schlagerfreak. Inte längre i alla fall. Och mycket är väl på grund av att allt är så stelt och att alla tar så allvarligt på sig själva.

Men här kommer hon och är världens
SCHLAGER MILF.

Hejja Pernilla :-).

Och för er som inte vet vad en MILF är kan jag berätta att det betyder: Mother I Like To Fuck.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Personligen är jag inte alls förtjust i Pernilla Wahlgren men smaken är ju som baken...o tur är det...jag o min sambo vann biljetter till tävlingen på lördag i Malmö o det ska bli trevligt.Vad MILF stod för visste jag inte men nu vet jag bättre.

Ha en fortsatt bra vecka med hälsningar från The Pink Panther

Anonym sa...

Titta gärna förbi på www.marilyn-pinkpanthermarilyn.blogspot.com

Hälsningar The Pink Panther

Nettan sa...

Jag gillar inte hennes musik men jag gillar när man inte tar allt på blodigt allvar.
Hoppas ni får en trevlig lördagskväll i Malmö. / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails