2010/02/13

Röjjardag

Jag känner mig så nöjd idag.
Började med ett träningspass i förmiddags. Jag har haft sådan träningsvärk både torsdag och fredag i mina lår. Jag tror faktiskt inte att jag känt sådan träningsvärk innan. Varje gång jag satt eller rest mig har det känts som om benen skulle gå av eller något. Men idag kändes det bättre även om det fortfarande känns. Så jag har traskat en sund på bandet. Ställde mig en stund på crosstrainern också och det kändes bättre än förra veckan då jag nästan fick en nära-döden-upplevelse av den. Skönt för det bevisar bara att det faktiskt gör nytta det jag gör.

001 003

Sen har vi gett oss på tjejernas rum. Vännen har tagit Lillys och jag har tagit Mollys.
Mollys rum har sett hemskt ut. När hon städar lägger hon upp allt på skrivbordet och det har bara blivit mer och mer. Hon har sparat på alla gamla teckningar och dom låg överallt. Vi har rensat och slängt en massa saker. Lagt undan sådana saker som inte används men som kan komma till användning senare.

006 007

Och skåda det färdiga resultatet.
Jag hittade till och med 2 Hello Kitty posters som jag har satt upp och lyckats dölja mycket av den avskalade tapeten med.
Så det är inte så konstigt att jag känner mig nöjd heller ;-).
Men jag vågar knappt gå och kolla där nu en halvtimme efter avslutad städning heller.

Nu är det dags att göra lite mat. Tacos är det beställt så det är väl bara att lyda då ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails