2010/02/18

Hel spandexdräkt :-D

Molly sitter och tittar på reprisen av damernas störtlopp.
-Mamma det ser ut som dig. Hon i blåa kläder.
-Men det ser väl inte ut som mig. Jag brukar ju inte ha sådana kläder svarar jag samtidigt som jag försöker visualisera mig själv i en hel spandexdräkt eller vad dom nu har på mig. Jag lyckas inte med detta för när jag gör det får jag kramper i magen av mitt inre gapskratt.
-Jo mamma svarar hon. Hon med tofsar och blåa kläder. På spelet till tv:n i källaren.
Aha, det var ju tur att hon menade min Wii-mii ;-).

013
Jag tycker inte ögonsalvan har gjort någon nytta så jag drog upp bipacksedeln för att se om det stod något om hur lång tid det brukar ta innan man kan märka någon skillnad. Jag brukar vara duktig att läsa dessa innan men det är ändå en ögonsalva som vi använder ofta på jobbet så jag slarvade.
Det stod ingen tid men jag började läsa biverkningarna.
Vanliga: sveda och irritation i ögonen
Mindre vanliga: klåda, svullnad kring ögonen, rinnande ögon
Observera att hon har en ögoninflammation.
Hur ska man veta vad som är biverkningar och vad som “tillhör” sjukdomen. Dessa symtom hade hon innan också. Nästan lite komiskt måste jag säga ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails