2010/02/27

En liten träff

Efter att ha gjort ett ordentligt pass med träning kändes det lite ok att ta en kväll på pizzerian.
Pappa och Pia är nere och passa Julia och Johanna så vi passade på att ta en liten träff. Och eftersom jag jobbar i helgen så blev det bara en liten träff. Men mysigt var det.

001 003
Och när vi satt där kom en dagiskompis till Lilly in. Dom stod och studerade varandra en stund innan dom sa varandras namn. Lilly kröp upp i soffan och Elias kröp efter. Han satt sig ner och flyttade närmare och närmare. Och med sig hade han någon sorts katalog som han drog med sig på bordet. Det var precis som om han ville visa Lilly vad som fanns i denna katalog.
Det ska börjas i tid :-).
Lilly kinkade tyvärr ihop lite när jag tog fram kameran. Hon gillade kanske inte att jag kom och störde. Men jag lovar gumman att jag ska inte slita upp dörren när du är 15 och har en pojke på rummet med kameran i högsta hugg ;-).
 

007

 Pappa och Pia.
Och jag lyckades få honom att le. Även om det är ett litet leende så är det ett leende.

011 012
Och sen bestämde sig jag och vännen för att “go fjortis”.
Jag ska kanske påpeka att jag har inte druckit en droppe alkohol även om jag ser riktigt dragen ut. Här har bara intagits Cola light.

008

Och man kan inte “go fjortis” utan att bli ego heller ;-).
Så här är det.

5 kommentarer:

erica sa...

Din blogg är lika udnerbar som alltid!
Jag bloggar också, mest om mitt liv som ung fru och mamma, men inget vardagsgnäll utan livets guldkanter;=) Mat- jag ÄLSKAR mat (kämpar för att gå upp lite i vikt), inredning, mode, BARN-mode, design, osv. Vårt hem var med i vi-föräldrars barnrumsrepotage för ett tag sedan och snart kommer vårt hem i en bok..*stolt*.

Nej, nu ska jag blogga lite till imorgon.
Kram på dig!!

hälsningar Erica

Sandra sa...

Ha ha...nä det hade nog inte varit så populärt om du kommit in med kameran i högsta hugg när hon är 15 och har en kille i rummet!!:-D :-D Men det hade kunnat bli en rolig bild!:-D
BTW, du har en jättefin blogg!:-)
Ha en trevlig dag!
Sandra (Thaleia på FL)

Anonym sa...

jag lovar du kommer att ha kameran i högsta hugg även när hon e 15år!!!, el va tror du själv!
kram a-l

Viktkamp sa...

vilket sött par de små är :)

Nettan sa...

Sv. till A-L
Ja det är ganska troligt att jag kommer ha kameran i högsta hugg även då. Men vi pratar tyst om det så hon inte hör ;-).
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails