2010/02/22

Först Molly sedan Lilly

Lagom till Molly har varit symtomfri i sitt öga några dagar nu så vaknade Lilly idag med ett öga som rinner.
Hon börjar dessutom bli lite röd i det också. Men jag tvättar och hoppas vi lyckas hålla det nere annars blir det nog ögonsalva för henne med.

003 004

Som tur är så jobbar Rickard bara förmiddagar nu måndag och tisdag och sedan har han lite lov. Och jag börjar 2 idag och halv 2 i morgon så vi kan pussla ihop det.

Det känns lite som om hela da family är lite småkrassliga just nu. Rickard är förkyld och låg hela dagen igår. Jag snorar och känner mig inte helt på topp. Tjejerna snorar och så har vi då deras ögon.
Men jag läste någonstans att just februari är den månaden som föräldrar tar up flest vab-dagar. Vet inte sanningshalten i detta men för vår del verkar det stämma. Men det är klart att det är ju fortfarande våra första vab-dagar överhuvud taget. Och det ska man vara glad för.
Vi får väl se om vi bättrar på oss eller om det kommer mera innan det vänder. Jag hoppas att det vänder redan nu :-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails