2010/02/13

Award

Fick denna Award av Erika häromdagen.
Blev jätteglad för det är längesedan jag fick en Award.
Tack!!!

Det svåra är väl bara att välja ut 7 bloggar och dessutom komma på 7 intressanta saker om mig själv. 

anrop-bildserver[1]

Reglerna är enkla

Kopiera awarden till din blogg
Länka till personen som gett den till dig
Berätta sju intressanta saker om dig
Välj ut sju andra bloggare du vill ge awarden till
Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en award att hämta!!

Sju intressanta saker om mig:
1) Tycker om att titta på serier. Csi är favorit
2) Har en massa konstiga fobier.
3) Drömresemål är Australien. Stora problemet är att jag vägrar flyga.
4) Hatar när folk är nedlåtande om andra pga ras, sexuallitet , handikapp osv.
5) Tycker inte om att prata i telefon
6) Älskar mysbyxor
7) Längtar efter att kunna sätta mig i skolbänken igen

Dessa sju personer ger jag awarden till
Creyla

Barnens hjältar

Gaylove på distans

Hallon och blåbär

Susannes blogg

Mat så klart

Alexandra

3 kommentarer:

Amanda sa...

Tack så jättemycket! Ska ta mig tid för den när Ludwig blivit frisk igen.

Hoppas du har en fin helg!
Kram

Susanne sa...

Tack så jättemycket - vilken ära! Skall strax ta mig an den :)

Hallon & Blåbär sa...

Tack så hemsk mycket för awarden, blir jätteglad!

Ha en bra vecka!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails