2010/02/18

Hjälpsamma tjejer

Skulle bädda sängen för en stund sedan.
Jag behövde inte göra det.

002 Tjejerna hade redan varit framme.
Nu kliar det ju lite i fingrarna att dra till överkastet och stoppa in täcket men eftersom dom varit så duktiga så får jag låta bli det.

005 004

Lilly har lagt till med en skön stil medans hon tittar på “Olivia”.

Molly är fortfarande väldigt ful i ögonen. I morse var hon illröd i det högra ögat. Nu snorar hon ordentligt också och har lagt till med hosta. Känns som det kan bli långvarigt.
Så idag är det vab igen. Jag tycker det känns konstigt att vara hemma från jobbet och inte själv vara sjuk. Känns lite som om man “skubbar”. Vi får väl se hur det blir i morgon. Som det är nu så är det faktiskt inte så troligt att hon ska iväg då. Får se hur dagen skrider.

Nu ska vi kura upp oss i soffan och mysa till en film. Vi får väl se om jag har något att säga till om i valet för jag känner inte för att titta på Bratz baby eller någon Barbie film.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails