2010/02/23

Tripod i bokebacken?

Dom har sågat ner nästan alla träden i den vackra bokebacken. Det är nu kalt och naket. Fattar inte att dom kan göra så. Jag har inte hört något om det förrän dom började nu för ett tag sedan och jag trodde kanske att dom bara skulle gallra lite. Men ack nej dom verkar plocka ner allt.

Så ikväll tittade jag upp. Det var mörkt och på krönet av backen ser man bara lite ljus och ibland skymtar en lykta förbi. Ute hörs ett dovt brummande.
Jag fick riktiga War of the Worlds vibbar. Jag väntade mig nästan att Tripoderna skulle dyka upp. Det var faktiskt lite otäckt. I natt får säkert jag mardrömmar ;-). Allvarligt så skulle det inte förvåna mig.
 

Sekvensen när dom är på båten och Tripoden står på kullen. Det är den jag väntade mig.
Gud vad tramsig jag är ;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails