2010/02/17

Vill ha ny header men kan inte

Åh, jag vill så gärna ha en ny header till min blogg.
Jag vill det så mycket att jag gav mig på dvd:n som jag lånat om photoshop. Men killen på filmen bara pratar och pratar och jag har inte ens kommit till avsnittet hur man kan göra just till det jag vill. Jag vet att man kan hoppa över men eftersom jag är helt grön i detta program, ja i och för sig vilket program är jag inte grön i, så vill jag gärna veta vad knappar och dylikt är till. Så här sitter jag och min kreativitet som jag kände tidigare har långsamt sjunkit.
Jag tror bara det är att inse att jag behöver nog hjälp om jag någonsin ska få en ny header.

Jag skulle vilja ha en header med lite foto på tjejerna och något annat fint på. Naturligtvis vill jag ha min fina sandfisk med också på ett hörn för den tillhör numera bloggen tycker jag. Jag har haft den som header länge nu ju. Jag vill ha det ganska enkel men ändå något som sticker ut lite.
Så då sitter jag här och fortsätter drömma om min header.

Någon som skulle vilja hjälpa mig med detta uppdrag?

2 kommentarer:

Emelie sa...

Jag kan se om jag kan fixa något om du vill :)

Nettan sa...

Glad jag blir :-). Du får säga till vad du behöver så fixar vu nog det.

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails