2010/02/19

Tradera

Jag har minsann traderat lite idag. Eller rättare sagt, jag har bara traderat idag.
Det tar lite tid även om man använder prolistan och kan lägga upp alla auktioner på en gång innan dom laddas upp. Men det ska fotas, skrivas objektbeskrivning och vägas. Jag vill ha allt färdigt så en eventuell köpare bara kan sätta in pengar till mig så jag bara kan skicka iväg varan.

Det tråkiga är väl oftast att har man inga fina märken är det ingen garanti för att det kommer att säljas. Det spelar liksom ingen roll att kläderna är hur fina som helst. Och jag har inga fina märken på tjejernas kläder. Jag köper kläder jag tycker är fina oavsett om det är på Maxi, H&M eller Me & I. Men här finns nästan enbart kläder från dom vanliga kedjorna. Men jag gör ett försök ändå så får jag se hur det går.

002  004

037 038

Lite av sakerna jag har ute. Det finns mer.

Ni hittar auktionerna HÄR.

2 kommentarer:

Steffi med Liam och Néa sa...

Hej!
Jag traderar jag med och ibland är de svårt att komma upp i en liten summa tyvär. För mig spelar inte märket någon roll heller utan jag köper de JAG tycker är fint. Bara för att de inte är märke behöver de inte vara fult och i dålig kvalité. Själv älskar jag H&M kläder och likaså Name it. Alla är vi olika. =)

Hoppas du får några bud på kläderna och att du får en liten slant. :)

Kram Steffi med barne Liam och Néa

Barnens Hjältr sa...

Åh tradera var längesen, tack söt du för awarden :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails