2010/02/05

Vad är detta för muskler?

Hjälp!
Jag har så ont i min kropp. Och det är helt självförvållat.
Började träna lite i fitness-rummet på jobbet i onsdags. Kändes helt ok förutom att flåset hade jag tappat någonstans. Men det gick ändå ganska bra för flåset kommer jag att hitta igen. 
Så igår klev jag upp på motionscykeln här hemma. Och trampade och trampade. Den var så svår att cykla på för den är remdreven så man fick inget flyt på trampandet. Får väl ge det några gånger till och hoppas det blir bättre. Vanesak?
I alla fall hade jag tänkt att jag skulle upp och trampa en stund nu på förmiddan eftersom jag jobbar ikväll. Men jag tror inte min ända går med på det. Jag har sådan träningsvärk i skinkorna och i armarna. Jag har här med väckt muskler som jag inte ens visst att jag hade. Men det är bara att tänka positivt för det är bara nu i början sen kommer det gå lättare och lättare och träningsvärken kommer att försvinna. Längtar redan dit.
För med denna träningsvärk är det svårt att gör annat också. Och det vill man ju inte.
Jag jobbar ju faktiskt i helgen.
  

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails