2012/12/28

Nyårsmeny 2012

Nu är det så att jag är verkligen inte bra på att sätta ihop meny. Ännu svårare blir det när jag ska sätta ihop en nyårsmeny. Men efter lite knepande och knåpande blev det en meny till slut. Hur den blev vet jag egentligen inte men den får duga. Hoppas jag i alla fall. Grönfoder kommer naturligtvis med men det såg så tråkigt ut att skriva i menyn som jag som god värdinna skickat ut till mina gäster via facebook. Sociala medier ni vet.

Nyårsmeny 2012

Förrätt
Västerbottenpaj i portion

Varmrätt

Fylld baconlindad kycklingfilé, hasselbackspotatis, kall sås

Dessert

Banoffee Pie

Nattmat

Kex, ost, rökt kött- och korv från lokala handlaren

clip_image002

Så vad tror ni. Kan det duga till en nyår?

5 kommentarer:

JaanaM. sa...

Låter mumsigt!! :)

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

Den dära efterrätten hoppas jag på får ett eget blogginlägg sedan. Och imorgon ska jag t affären och handla och hoppas du inte snott all kondenserad mjölk.

Nettan sa...

Det fanns mycket kvar på den stora affären i den stora staden :-) / Nettan

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

Bra!

blogg.nsk.se/tantskarp sa...

Bra!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails