2012/12/08

Jag funderar på när man började bli så jäkla frusen

9 grader kallt och Molly suckar över att behöva ta på sig strumpor.

Jag lägger ner dem och tar med istället sa hon när jag gav sockarna till henne. Jag spände blicken i henne och meddelade snällt att det enda sättet hon skulle ta dem med sig var på fötterna. Ja, hon suckade igen med ett Men mamma då, och satt sedan snällt på sig dem.

raggsockar

Så medan jag och kära maken går rundor med vanliga strumpor och raggsockar springer hon runt barfota. Ja och den lilla springer omkring i bara trosor eftersom kläderna åker av ganska snabbt efter hemkomst och ligger sedan i en hög där hon klev ur dem.

Jag funderar på när man började bli så jäkla frusen. Det borde inte komma med åldern eftersom späcket ökat med den samma. Ingen mer analys på det tror jag.

Men barfota. Allvarligt. Hyyyy.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails