2012/12/08

Har man vunnit storvinsten eller dragit en nit?

Vi fick passa på att hjälpa tomten idag. Tydligen hade en massa andra samma tanke för det var hjälpredor precis överallt i alla affärer. Men vi ordnade det vi skulle ordna efter många timmar.

2012-12-08 11.32.09

Jo men det är väl bra att man kan helgardera sig. Måste vara spännande att öppna när man kommer hem. Har man vunnit storvinsten eller dragit en nit?

2012-12-08 13.03.59

Ja så var vi ute efter en ny gran också. Jag har dock inte bestämt mig för vad jag tycker om den som stod på hyllan. Men med tanke på hur fast jag är i traditionerna till jul så tror jag att jag dissar den. Men det fanns ändå inga kvar så några måste ha hissat den. Det blev ingen grön gran heller för de var otroligt fula och plastiga. Så det blir till att kämpa sig fram i vår i år igen. Se hur många grenar som ger med sig. Men vi slipper i alla fall barr fram till midsommar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails