2012/12/04

Ja men tjenar. Kolla vad tjusigt det blev

Med anledning av mitt julkalendern-dilemma så fick jag lösningen av Katarina.

“katarina sa...
en rött fint sidenband sätts fast med ett rött häftstift i väggen.. i den andra änden sitter en juligt fin klädnypa o där i den sätter man kalendern .. en egen plats julig o fin bara att ta bort sen :)”

Nu blev det visserligen inget rött häftstift eller röd klädnypa men bandet är rött.

002

Ja men tjenar. Kolla vad tjusigt det blev. Lilly tittade med stora, beundrande ögon när jag hängde upp den och verkade lite imponerad av sin mamma. Det kändes lite pinsamt att inte kunna komma på en sådan enkel lösning själv men helt ärligt talade jag inte om det för henne.

Så nu vet jag var adventskalendern ska vara någonstans och det ser ganska trevligt ut måste jag säga. Tack Katarina Rött hjärta

4 kommentarer:

katarina sa...

aww blev ju hur bra som helst :) o du behöver aldrig säga ngt till barnen.. jag har ju inte kommit på det själv jag heller *fniss*

Nettan sa...

Det är bra när man kan sprida bra ideér :-) / Nettan

Västgötskan sa...

Inte lätt att komma på ALLA bra idéer själv! ;-)

Nettan sa...

Men det hade varit bra att komma på någon ;-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails