2012/12/02

Fototriss ~Detaljer~

Detaljer, detaljer, detaljer. Dessa finns runt oss på allting om vi bara tar oss tid att titta. Men även om det finns där så är de minsann inte så lätta att fånga. Inte på något bra vis i alla fall. Man jag fastnade för en flaska öl som stod här hemma som jag började experimentera med. Ljuset blev inte det bästa men jag fastnade ändå för vad helheten gör.

009

041

066

Veckans triss är den 200:de omgången och även en tävling där man kan vinna presentkort från Coolstuff.

Fler detaljerade trissar hittar du HÄR

12 kommentarer:

Åke sa...

Vi kan sammanstråla, jag bidrar med kapsylöppnarna ;) Bra val av smak :)

Anna tassar in.. sa...

Åh men bjuder du på dricka..hick..tack :) ett härligt bidrag i trisstävlingen.

Axart sa...

Fina detaljbilder, och ja, vi har dem överallt runtomkring oss.

AX

När Annie skriver sa...

Åh, fin triss :-)

Emelie sa...

Tack =) Fastnar för din mittenbild, alla bilderna är riktigt fina men jag tror att jag gillar det lite mer eftersom den är lite ljusare =)

Anonym sa...

Härligt perspektiv! Snyggt fotat och trissat! Ha en fin advent! :)

madelein - sexbarnsmamma sa...

Superläckra detaljbilder! Lycka till!!

Pysselfarmor sa...

Den ser god ut!
Läckra bilder - blir allt törstig på en öl!

Karoleen sa...

Härlig triss med fina detaljer. =)

Anneli - A'la Foto sa...

Så kreativt och fint fångat! Detta gillar jag!

Ha en skön vecka!

Kakan sa...

Finns många detaljer nära en...
Ha det bra!
Kram Kakan

Ma sa...

Finns många detaljer bara man ser dem. Fin triss...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails