2012/12/02

Kung Bore borde gå en charmkurs

Finn ett fel.

004

Förstår inte Kung Bore piken när vi fortfarande har badbollarna liggandes på altanen. Man kan ju inte bada när det kommit säker 20-30 centimeter snö. Kung Bore borde gå en charmkurs tror jag för mig charmar han inte någon stans.

014

Sedan har vi samma problem som alla tidigare år. Hur i helsike får man de där stjärnorna att hänga rakt. Vrider, vänder, svordomar, vänder, drar, vrider och en massa svordomar. Häng snett då men jag kommer att ge dig onda ögat hela vintern.

Trevlig första advent.

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Hänger inte upp stjärnorna, så kan inte tipsa dig om annat än att skaffa stjärna som står på ben. Jättesmidigt! :-)

Carita Liljendahl sa...

Hahaa - det här verkar vara en kul blogg! Roligt att jag hittade hit! Har surfat runt på bloggar som deltagit i Fototriss, men ser att du är ungefär som jag :-) ... moster, ironisk, morgontrött, lite slarvig, lite överviktig, punktlig ... Härligt!

Nettan sa...

Västgötskan: Jo sådan där stjärnor på fot har jag kollat på men jag tror våra jäkla katter kommer att välta ner dem. Tyvärr.

Carita: Välkommen. Vad roligt att du gillar mitt lilla kryp in :-). Blir alltid sådär barnsligt glad när da blogg får beröm.
/ Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails