2012/12/31

Jag älskar dig så, härifrån till evigheten

För 20 år sedan fick jag en ring på mitt finger av min blivande kära make.

En liten guldring med texten:

Rickard & Jeanette 31/12-92

Tänk vad 20 år går fort. Tänk va mycket vi har hunnit med under denna tiden. Vi har tillsammans skapat två underbara tjejer även om vi fått lite hjälp men de är ändå vi. Vi har stöttat varandra i sorg och glädje. Jag vet att han alltid finns vid min sida när jag behöver honom.

Jag blir fortfarande sådär härligt varm i bröstet när jag ser honom. Tiden har satt sina spår på oss båda med grånande hår, kråksparkar kring ögon och begynnande rynkor på händerna. Men vi har följts åt och sett den sakta förvandlingen men inuti är vi samma.

20 år som förlovade idag och jag hoppas innerligt att det blir många, många fler.

Jag älskar dig så mycket kära make. Härifrån till evigheten.

011 (2)

3 kommentarer:

katarina sa...

va är det du som är buzz lightyear :O
flåt kunde inte låta bli ;)
stort grattis till er båda, härligt med äkta kärlek som syns *myser*

Nettan sa...

Alteregon finns det gott om ;-).
Tack / Nettan

Unknown sa...

Wow 20 år! Grattis! Charmig bild!! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails