2009/02/28

Glasögonen

Vaknade imorse av att Lilly stod och drog i mitt täcke. Vände mig om och får ett jätteleende. Och där står hon med mina glasögon i ett fast grepp. Tyvärr såg dom inte ut som dom skulle. Hon har lyckats knäcka ena skalmen på någotvis. Jag blir så trött. Så här sitter jag nu med mina gamla glasögon. Ser riktigt dåligt och får prickar på vänsterögat. Fan, fan, fan. Ringer till Blic och hoppas att dom har tid för en synundersökning idag så jag kan få nya så fort som möjligt. Finns ingen optiker. Fan, fan, fan. Får en tid. På TORSDAG:-o. Har allså inte nya glasögon förren tidigast i mitten av nästa vecka. Fan, fan, fan. Kommer att ha världens huvudvärk denna veckan. Josse skulle upp till optikern idag så jag få hänga med och höra om han kan fixa dom lite provisoriskt så länge.
Sen ska jag på sexparty ikväll hos Josse. Men det är klart. Det är oftast stora saker så dom ser jag väl;-). Ska bli roligt att komma ut lite. Hon ska bjuda på mat och dricka. Planerar att jag får gå hem även om jag inte blir full så ska jag faktiskt dricka någon lite drink. Yes sir, ni hörde rätt;-).

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja det gör du rätt i, jag ska själv göra det idag .-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails