2009/02/11

Jobbig natt

Molly har haft en jobbig natt vilket har lett till en jobbig natt även för mig. Hon har smågnällt nästan hela tiden och redan vid 12 kom hon in till oss igår. Behöver kanske inte säga att jag är duktigt trött idag. När klockan ringde i morse ville jag bara stänga av den och somna om. Molly hade lite feber i morse men hon har varit hos farmor. Hon har inte sagt något om örat på hela dagen förren nu ikväll. Tror inte hon har ont men det har varit mycket gnäll eftersom hon inte mår bra. Hade feber nu igen. Hon låg dessutom och somnade i knät på mig när vi satt och kollade bb. Hon fick en halv panodil och lite nässpray ifall hon känner av örat så kan ju nässprayet lätta "trycket" lite. Hoppas hon mår bättre imorgon. Hon ville ut i snön imorgon men det lär det inte bli något. Kommer inte vara roligt imorgon när hon inser det. Kommer säker vara en jobbig natt till. Pust vad jag kommer vara trött imorgon. Man glömmer fort hur det var att vara uppe på nätterna.

Lilly har iaf varit på dagis. Nu är det inga problem igen att lämna henne. Klär bara av henne och hon traskar in och vill knappt vinka på mig. Skönt när det går så lätt. Idag när jag kom och skulle hämta henne så sov hon fortfarande. Men så fort hon hörde mig så vaknade hon och var ledsen. Men det går fort över. Hon har börjat att pussas och det är så gulligt. Men man får se upp för hon kör fram huvudet ganska fort och man vill inte bli knockad. Och sen sa dessutom mamma riktigt idag. Stolt:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails