2009/02/07

Trött

Molly har kommit in inatt igen. Andra natten på rad. Jag har ont i hela kroppen och är skittrött. Hon rumstrerar om dom bara dän och det har varit extra mycket inatt tycker jag. Hon ville dessutom att vi skulle hämta hennes vatten, klockan 4 på morgonen. Det fick hon göra själv;-). Halv 8 vaknar jag av att hon ropar:
-Vakna, vakna det är morgon. Samtidig låg hon och buffade mig i ryggen.
Och det fick man snällt acceptera att det var.
Ska på kalas ikväll. Inte förren vid 18 så det blir sent för Lilly ikväll då. Hoppas hon orkar med det. Molly har redan planerat kläder:-p. Se hur många gånger hon ändrar sig. Hon ville först ha kjol men jag tycker alla börjar bli korta till henne. Dags att köpa nya kanske.
Jag ska snart iväg och träna. Får ta det nu på fm eftersom vännen ska iväg sen och sen ska vi iväg och då hinns det inte med.
Tjingeling så länge

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails