2009/02/26

Energi

Ibland överträffar man sig själv. Idag är en sådan dag;-).
Jag har redan duschat, ätit frukost, fixat disken samt att midda´n är färdig till ikväll.
Känner mig riktigt nöjd och har inte det minsta dåligt samvete för att jag har hamnat här igen. Jag har ju en förmåga att göra det även om jag har annat att göra. Men det är lite terapi att få sitta här och rensa tankarna lite. Men idag kan jag med gott samvete sitta här och skriva och hitta andra trevliga bloggare.
Älskar att vara ute på profiler och leta efter bloggar som intresserar mig. Jag har nog inga speciella krav på hur jag vill ha en bra läsblogg. Oftast är det det där lilla som gör att jag fastnar. Mycket har nog med att göra hur man skriver. Tycker om när det är lite ironi och humor med, har kanske med min generation att göra;-). Det kan även vanliga vardagsbloggar innehålla så ibland kan jag fastna hos någon länge. Men sen är jag ganska dålig på att komma ihåg var jag har varit. Kan ju inte lägga alla trevliga bloggar i min länklista för då hade jag väl fyllt sidan. Men det är klar några till går där ju inte. Då var det bestämt att jag ska lägga några fler intressanda bloggar där då;-). Yes sir:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails