2009/02/25

Bara bråk:-(

Tycker att idag har varit en riktigt tråkig dag. Mycket bråk från Molly angående städning. Hela fm var det bråk om just städningen. Tycker annars att hon brukar vara duktig med det men de senaste dagarn har varit helt omöjliga att få henne att städa. Jag trodde i min enfald att det inte skulle bli några problem heller men där ser man vad fel man kan ha. Tröttnade till slut på hennes ska bara till slut så jag tog några påsar och rafsade ihop grejerna och tog ner det i källaren. Är inte så förtjust i att göra så men vad gör man när hon helt struntar i mig. Kommer hon bli en av dessa oförskämda ungdomar nu som jag skrev om i förra inlägget? Hoppas inte.
Julia har varit här en bra stund nu i em och dom har lekt. Leker jättebra ihop nu. Knappt något tjafs alls. Det var lite tjafs när dom skulle leka mamma, pappa, barn om vem som skulle vara mamma. Båda ville ju vara mamma och tillslut kom dom överens om att dom kunde vara mamma båda två. Tummen upp för er klarsynthet tjejer:-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails