2009/02/01

Satan

Molly har börjat svära:-(. Hon och Lilly satt och lekte häromdagen och så hör jag henne säga, väldigt tyst: Jävla unge. Jag blev faktiskt ganska paff. Frågade var hon hört det men det ville hon inte säga. Förmanade henne, som alla föräldrar nog gör, att man inte får svära. Jo då hon skulle inte göra det igen. Jo visst;-). Gick en stund så hör jag henne säga samma sak igen. Frågade igen vem som sakt det. Då kom det fram att det var Julia. Jaha då kan jag inte skälla på dagis för att dom låter barnen svära;-). Efter det har hon inte sagt mer förren idag när vi satt vid lunchen och gjorde köttfärslimpemackor. Hon bredde smör och slant med smörkniven så det kom på handen. Satan kom det då. Lika paff då men samtidigt hade jag svårt att hålla mig från att skratta. Förmanade henne igen att så fick man inte säga. Hon nickade instämmande. Får väl se hur långt komihåg hon har denna gången;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails