2009/02/08

Sovmorgon:-)

Det blev en härlig sovmorgon. Jag vaknade halv 10 och det var så skönt att kunna sova så länge. Har knappt hänt sedan tonårstiden;-). Lilly vaknade vid 10 och då var precis frukosten färdig. Så vi har precis ätit och buset har börjat här nu;-).
Mollykommentar vid frukosten:
-En liten fluga landade i vattnet
Vi vet inte vilket vatten men, men.
-Kan den simma då frågade jag.
- Nej bara plaska med fötterna:-)
Problemet är att jag kan se det framför mig. Den lilla flugan som sitter i vattnet och plaskar men sina små fötter:-).
Ska bara ta det lungt idag. Jag måste iof tvätta och dammmsuga lite. Ni vet alla dom där måsten som man måste i hemmet. Måste ringa Jessica också när jag postat detta inlägg. Ringde förra söndagen och då kunde hon inte prata och sen har dagarna bara gått som vanligt.
Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails