2009/02/05

Lång jobbedag

Lång jobbedag idag. Hämtade tjejerna på dagis vid 15. Han inte mer än komma hem så började Molly bråka. Vägrade gå ur bilen så till slut fick jag bära in henne och då sparkade och slog hon och sa att hon kunde själv. Då hade mamman redan hunnit bli väldigt irriterad. Så hon började sin dag här hemma på rummet. Tråkigt för oss alla. När hon väl lugnat sig kunde vi sitta en stund och kela.
Glad att jag gjorde midda´n igår. Var jätteskönt att bara ta fram stroganoffen och sätta på riset. Slippa stå och hacka osv. Kommer jag nog göra fler gånger om det är mat man kan göra så med.
Ska snart iväg och träna lite. Blir väldigt kort tid man hinner träffa barnen när man jobbar så länge. Jag hade nog inte klarat att jobba till 15-16 varje dag och bara haft ett par timmar med barnen. Glad att jag jobbar som jag gör.
♥Tjingeling så länge♥

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails