2009/02/24

Sol, gympauppvisning och seg dator

Det har varit så härligt väder idag. Solen var framme redan i m orse vid 8 när jag började min morgonrunda på jobbet. Passade på att promenera den eftersom det var så härligt ute. Redan då kände man hur solen värmde i ryggen. Kände bara för att sätta mig på en bänk vid en husvägg och lyfta näsan mot himlen. Oj vad skönt det hade varit. Ja nu blev det naturligtvis inte så eftersom det var jobb som gällde idag. Hade dessutom mycket kontorstid idag så jag har suttit inne och suktat efter solen. Tänk vad en dag med sol kan pigga upp även om man varit inne. Känns som om humöret har hoppat upp flera pinnar. Hoppas verkligen det är lika skönt imorgon för jag vill verkligen lapa sol.

Molly har haft uppvisning på gympan denna veckan också. Det var mycket bollar idag som skulle stutsas, kasstas och fångas. Tycker gympan är jättebra eftersom det är så mycket motorik och sådant. Men det måste man väl när det är så små barn. Har tagit foto men just nu vill inte datorn som jag vill för dom går inte att lägga över. Tydligen har jag för mycket på min otroligt stora hårddisk. Jag har ingenting på den igentligen. I mina bilder ligger det just nu 5 mappar med ca 20-30 bilder i genomsnitt i varje. Har inga spel eller någor sådant som tar plats. Blir så jäkla trött på att det ska vara så segt. För tillfället är det knapps lönt att läsa tidningen på nätet heller eftersom varje sidvisning tar sådan tid. Jag behöver något större.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails