2009/02/13

Oslotrippen

Börjar bli duktigt nervös för Oslotrippen på torsdag. Ja ni som känner mig vet hur jag är när jag ska iväg. Ni som inte känner mig privat kan jag säga att jag är en väldigt stirrig person dagen innan vi ska iväg på resa. Och jag menar väldigt stirrig. Försöker hålla mig lugn men det går helt enkelt inte. Jag har klart för mig vad som ska med och när jag väl har packat kan jag kolla ett antal gånger om jag verkligen har packat ner det jag vet att jag har packat ner;-). Hopplöst fall av resfeber tror jag att jag har. Iaf så börjar det redan komma smygandes. Tidigare har det bara varit att ta sig ner till Helsingborg och hoppa på färjan där. Men nu stannar den inte där längre utan vi måste ner till Köpenhamn. Som tur är så går det direktbussar från bl.a Malmö så vi får beställa en sådan och sen får vi ta tåget ner till Malmö. Lite för många moment för min smak men det får väl gå. Jag vill ha koll på saker och vill vara ute i GOD tid. Nu kommer bussen in en kvart innan incheckningen stänger tror jag att det var. Ja Rickard får väl stå ut med mitt stirr den stunden för sen lugnar det sig så fort vi kommit ombord och hittat vår hytt. Vad skönt det hade varit att redan varit i hytten och sluppit all den oro jag känner nu. Behöver kanske söka hjälp mot resfeber;-). Kan det finnas något bot mot det doktern. Hur som helst ska det bli skönt att bara komma iväg vi två. Rå om varandra och om vi har tur kommer vi ut från hytten en liten runda iaf;-). Det är inget jag lovar men vad gör det.
Sen har jag börjat fundera på vädret också. Tänk om det blåser och är riktigt tråkigt väder. Fan vad jag oroar mig för precis allt. Nu skulle det vara skönt att bara vara en sådan person som inte bryr sig så mycket om allting. Men det komer aldrig hända. Detta är jag och tyvärr går det nog inte att ändra på. Men angående vädret så ska jag nog be Jessica hålla koll på vad dom säger på norska tv:n. Nej nu får det vara slutältat om det idag. Kommer alldeles säkert komma in på det igen innan torsdag. Garanterat:-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails