2009/02/04

Minnet, var la jag det???

Rickard har fixar till en förlägning på gallret till kaminen så att vi sk akunna elda mitt på dagen fasten lillskruttan är vaken. Funkar inte så bra tyvärr för hon viker den åt sidan. Det är bara att inse att vi har för smarta barn för enkla lösningar;-). Men som tur är så har ju mamman ändå glömt att elda fasten pappan tänt så fint för att hon skulle komma ihåg det. skulle behöva en rikitg minnesträning tror jag eller kanske det räcker med att inte ha så mycket i huvudet att fundera på jämt;-). Vet inte vad det beror på faktiskt men jag tror att jag har för mycket att tänka på helt enkelt. Eller det är den snabba lösningen på det hela kanske, att tro att det är så. Ja, ja tanten börjar bli gammal annars också har jag hört rycktas om;-).

Nu vaknade Lilly så jag får ta upp henne. Låter som om hon absolut inte vill ligga längre iaf. Har satt på ugnen och ska snart slänga in laxfileérna. Mumma tycker vi alla:-)

Tjingeling

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails