2009/02/03

Djupa funderingar;-)

Satt och funderade i bilen när jag körde in till stan i fm. Håll i er nu för detta blir djupt;-). Var kommer alla skor ifrån som ligger på vägen? Ligger alltid skor på vägen när man kör till stan. Men aldrig två utan alltid en ensam rackare. Tro nu inte att det är samma sko jag ser heller för så enkelt är det inte. Sitter någon och slänger ut en sko genom rutan när dom kör, kanske är den för trång. Har någon glömt en sko på biltaket innan dom körde, men borde dom inte märkt det då om dom bara har en sko på sig? Jag blir faktiskt inte klok på det. Tycker inte om att gå runt och inte veta saker;-). Ja, jag varnade er att det skulle bli djupt. Jag måste ha riktigt tråkigt när jag kör bil. Vem hade annars börjat fundera över en sådan sak.
Men var kommer dom ifrån????

1 kommentar:

Anonym sa...

Inget konstigt alls, det har jag med funderat över..
kul att du gillade Dora..kommer få en massa mer med Dora

Hoppas du haft en bra dag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails