2009/02/23

Nice Blog Award

Jag har fått en nominering av hulliganmamman.
Blir alltid lika glad när jag får nomineringar. Barnsligt glad många gånger:-)
Tack för denna:-)
Jag vill ge den vidare till förljande bloggare:
Barnenshjältar, härlig blogg om närhet
Jahapp, skriver så härligt, man blir glad
Mazarin, otroligt inspererande viktblogg
Broder Johan avskalat och öppet
Mat.Såklart otroligt mycket insperation i matväg

Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:
- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
- Länka till den bloggen du fick den ifrån.
- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.
- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden

Det var dessa jag tänkte på när jag fick denna nominering. Några har säkert redan fått men det får gå ett varv till;-).

4 kommentarer:

lina sa...

Åh, vad gulligt! Vad glad jag blir!!! Tack snälla.

Anonym sa...

Du har fått en nominering i min blogg :)

fortsätt att kämpa med allt och hoppas allt är bra annars :)

kram kram

Anonym sa...

Åh tack tack, skall ta i tu med detta lite senare . Vad gulligt av dig!!

Camilla sa...

Tack:-D Vad glad jag blir. Gulliga dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails