2009/02/09

Rastlös

Känner mig så rastlös. Vet inte riktigt varför. Hade varit skönt att varit ledig några veckor och bara slappat. Ja kanske inte det lättaste att bara slappa men ändå. Vet inte om jag känner mig lite rastlös för att man tycker att det inte är lönt att göra något innan man ska iväg och jobba. Det är sol ute och det hade varit skönt att gå ut en runda men så blir det så stressigt eftersom jag då ska jobba i em. Linda ringde precis från jobbet och frågade om jag kunde ta dag imorgon istället för kväll. Och det ska inte vara några problem. Då kommer Molly dessutom iväg till gympan också imorgonkväll. Måste komma ihåg att säga till dagis att dom kommer dag istället för em imorgon.
Ett par av jeansen jag köpte härom veckan börjar redan kännas lite stora:-o. Ångrar lite nu att jag inte köpte ett par till fast en storlek mindre som jag kanske kunnat använda om ett tag. Dom var ju skitbilliga. Men men det är lätt att vara efterklok;-).

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails