2009/02/19

Huvudvärk och stressad

Trött, ont i huvudet och allmänt stressad.
Har sovit riktigt dåligt inatt. Hostat som en galning och då är det inte lätt att sova. Vaknade dessutom med huvudvärk. Tagit 2 panodil och hoppas att det ska släppa. Ännu har det inte gjort det så jag undrar om det inte är huvudvärk som beror på min stress över resan. Då borde det släppa när vi väl kommer ner. aAllt är avbockat på listan över vad som ska med. Hoppas bara inte jag glömt skriva upp något.
Lilly har varit rikgigt kinkig här hela fm. Vet inte om hon känner på sig att det är något i görningen för hon brukar inte vara på det viset som hon varit idag. Lagt henne nu och se om det hjälper. Hoppas hon vaknar innan vi sticker för det känns inte bra att bara "smita".
Nej nu har jag pausat en stund så jag får väl fortsätta.
Kram på er och ha några bra dagar för det ska vi ha.
Glöm mig inte;-)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails