2009/02/02

♥Love ya♥

Ställde klockan på halv 8 i morse. Behöver komma upp i den tiden när jag ska iväg och jobba på em. Båda barnen sov idag så jag kunde gå ner och dusch redan då. Skönt eftersom tant röd kom på besök häromdagen och hon gör det numera riktigt ordentligt också. Så jobbigt. Får lite tonårsvibbar;-). Blev äntligen färdig att ringa gyn så jag fick en tid imorgon så jag kan få min hormonspiral. Hoppas verkligen den hjälper för jag är riktigt trött på att ha det så här. Blir så fruktansvärt trött och matt också när jag blöder som jag jag gör. Påminner lite om tröttheten när man är gravid men detta håller inte i sig så länge som tur är. Ja det återstår och se om den hjälper eller inte. Vet inte riktigt vad jag ska gör annars för detta är skitjobbigt:-(.
Ställde mig och gjorde midda´n till ikväll. Jag jobbar men jag tänkte jag skulle vara lite snäll mot Rickard så slipper han stå med det sen. Jag hade ju tid idag eftersom jag hade hunnit med dusch så tidigt.
♥Hoppas det smakar♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du gjorde maten gumman. Puss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails