2009/02/10

Molly ont i örat

Vad tomt här har varit idag. Har jobbat hela dagen och sedan hade Molly gympa. Passade på att tråna själv då som vanligt. Satt vid midda´n innan och kände mig så trött och hade funderingar på att strunta i det. Men som tur var så lyckades jag övertala mig själv att det var lika bra att få det gjort. och det är så skönt nu efteråt när man hunnit duscha och mår bra.
När jag hämtade Molly på gympan var hon ledsen. Hon sa att hon hade ont i örat. Hon var riktigt trött också så hon blev bara mer och mer ledsen också. Hem och gav henne en halv panodil och så fick hon en macka. Nu ligger hon och lyssnar på Bamse. Vet inte om hon somnat men jag får kika om en stund.
Jobb imorgon med. Om nu inte Molly fortfarande har ont i örat för då få jag ta henne till doktorn. Hon har aldrig klagat över örat så man fundera ju. Hoppas det bara var en kombination på trötthet och allmänt kink. Återstår att se imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch vad jobbigt, hoppas det går över snart..Vi har sportlov här så min lilla får ingen gympa denna veckan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails