2009/02/14

Måns Zelmerlöw & Heat klara:-)

Med risk att få nördstämpel nu så måste jag lägga mig i melodifestivalen igen;-).
Ja det blev Måns och Heat som gick vidare. Måns gillade jag men som jag sa tidigare är jag svag för sådan discogrej eller vad man nu ska kalla det. Men jag tror att det är för att det är så lättdansat till. Och sen att han är fruktansvärt behaglig att vila ögonen på gör ju saken ännu bättre:-). Yummi:-).
Heat påminde endel om 80-talets glamrockare. Iaf musikmässigt och det är ju heller aldrig fel. Finns inget bättre årtionde musikmässigt än 80-talet. Ja det var musik det. Låter som om jag är lastgammal men det är inte så farligt som det låter;-). Kommer alltid att älska 80-talets musik.

1 kommentar:

Anonym sa...

80-talets musik är någonting som är underbart, det finns knappt bättre. Minimalt och avskalat blir bra och underbart. Fast även stort och pompöst ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails