2011/10/05

Dag 4: Min hobby

Där finns två stor hobbys att välja på. Det ena är naturligtvis cupecake. Att få göra dom fina, pyssla lite med dom och lägga lite extra kärlek på dom. En liten bonus kan kanske vara att dom smakar gott också.
Den andra är just foto. Att söka efter den där lilla detaljen som gör hela bilden. Att våga låta kameran jobba fast jag tycker att där inte är speciellt bra bildmöjligheter. Men det är oftast då man får dom där otroligt vackra och fina bilderna. När man inte tänker att det inte blir bra att ta just där utan att ta just där för att det kan bli otroligt bra.

364

I somras fick jag äran att föreviga Magnus och Pias bröllop. Det var en utmaning och jag var riktigt nervös att det inte skulle bli bra. Men det blev det och jag är så nöjd över bilderna. HÄR finns lite mer och även HÄR. Så att fota är min lilla hobby.

Imorgon: Dag 5: En gammal bild

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails