2011/10/09

Dag 8: En favoritbild

Hjälp vad svårt att bara välja ut en bild av alla tusen man har liggandes. Personligen är jag väldigt nöjd med bröllopsbilderna som jag berättade om tidigare. Jag har en mängd med bilder på tjejerna som är riktigt bra men det känns som om det är sådant man alltid visar. Jag klickade lite och när jag såg denna så kändes det helt rätt, om man nu räknar bort alla andra som jag precis tagit bort.

016

Efter ett helt otroligt åskoväder förra året möttes jag av denna syn när det började klarna upp. Det är så synd att jag inte hade en bättre kamera då men jag tycker ändå denna är både vacker och magisk och definitivt en favoritbild. För mig är det grinden och dimman som gör hela bilden.

I morgon: Dag 9: Dagens

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails