2011/10/06

Idag var inspirationen lätt att hitta

I brist på egen arbetsplats invaderar jag varje pluggdag köksbordet.

015

Jag tycker dock det hade varit enklare med något eget men var fasen ska det ställas. Det tråkiga är att asa fram böcker, datorn, stolen och allt annat krafs som jag behöver till köket varje gång. Inte speciellt jobbigt men som sagt var jäkligt tråkigt.

Jaja, så är det. Jag har roat mig på mina pauser att kolla gamla kort och fota dom lite. Så idag har det varit lätt att plugga för jag har blivit ganska uppåt av dom där korten. Ja herregud som man såg ut. Så förutom tidigare bild så bjuder jag på en till. Enbart för att göra er dag lite, lite bättre.

011

Nu åter till verkligheten och min företagsekonomibok.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails