2011/10/07

Har jag tagit mig vatten över huvudet?

Sitter och försöker förbereda mig mentalt för morgondagen.

Lilly ska ha sitt första kalas imorgon och efter mycket velande hit och dit blev resultatet till slut att hon ville bjuda alla på avdelningen. Så i morgon kommer vårt lilla hem invaderas av 15 4 åringar. Börjar väl känna nu att jag tagit mig vatten över huvudet. Fast jag är väl mest orolig över att någon av dom ska bryta ihop eller något liknande. Eller att någon försvinner som en annan mamma berättade om. Men det kommer inte vara väder att vara ute så risken att någon skulle försvinna är mycket, mycket minimal. Molly har dessutom erbjudit sig att hjälpa till, i alla fall så dom väljer rätt pennor när dom ska rita.

Så idag har kalaspyntet inhandlats, tallrikar, muggar, girlanger, ballonger, partypåsar. Det har inhandlats glass, chokladsås, hallonsås, strössel, kex och godis till partypåsarna. Jag har skrivit ut 20-25 bilder som man kan färglägga. Fiskdammen planeras. Så ja, nu försöker jag bara förbereda mig mentalt också.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails