2011/10/09

Fototriss ~Personligt~

Jag tänkte avslöja 3 saker om mig själv som ni trissare troligtvis inte vet om mig. Obs! Det blir inga smaskiga detaljer dock Blinkar.

001

007

018

Förklaring kanske?
1. Jag tycker om att spela spel. Men en fågel, ja eller snarare flera, har viskat i mitt öra att jag är en fruktansvärt dålig förlorare.

2. Jag tycker om att läsa och har nästan helt övergått till pocket. Gillar att lätt kunna ha boken med mig i väskan utan att den väger ett tom och tar upp all plats. Så en spännande liten pocket har jag gärna med mig. Dock tar det lång tid för mig att läsa för jag läser när jag lägger mig och då blir det oftast inte många sidor lästa innan John Blund fångar mig.

3. Jag är yrkesskadad. Jag går ingen stans utan att ha handsprit i väskan. Jag vet att det inte är bra att sprita för mycket men när man jobbar som jag gjort, i hemtjänsten, så får man lägga sin tillit till spriten Blinkar.

Så det var 3 små personliga saker om mig.

Fler personliga trissar hittar du HÄR

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, helt underbart, jag förstår förstår precis det där med spriten...! ;-)

Västgötskan sa...

Ett uttalande från en som läste sin senaste bok för typ....10 år sen... *harkel*:
Jag tycker man kan köpa den stora mängden i pocket. Är det någon/några böcker man tycker särskilt mycket om så köper man sedan dem med riktig rygg och ställer i bokhyllan. SNYGGT! :-)

Pialotta sa...

Alldeles personlig triss som speglar dig.. Så du jobbar inom hemtjänsten .. ett jobb som verkligen behöver all kraft man har.. men säkert stimulerande oxså :) Beundrar alla som jobbar inom Äldreomsorgen :)

Lena sa...

Fin personlig triss!

Åke Blomqvist sa...

Klart och tydligt din personlighet :)

Jah Hollis sa...

Bra variant på veckans tema.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails