2011/10/02

Dag 1: Självporträtt

186

Ja, hej, hej. Detta är jag för er som på något vis missat detta. Detta är en ganska typisk bild på mig. Jag ser ofta leendes ut när jag väl hamnar på kortet för det är ju faktiskt så att oftast står jag bakom kameran. Jag tror att detta är den rätta bilden av just mig även om jag nog i dom flesta fall kan verka lite sammanbiten ut. Men jag är verkligen en glad en med massa ironiska saker som bara ligger och bubblar inom mig. Problemet är väl bara att dom inte alltid kommer fram för att jag helt enkelt inte vågar. Det där med självkänsla ska jag inte gå in på här för då blir det så dystert. Men jag tror att när man väl har kommit mig inpå livet så vet man vad jag menar. Eller som jag skrivit på Facebook:

“Vad är livet utan nära och kära:)
Snäll, omtänksam, morgontrött, slarvig, kramig, överviktig, kärleksfull, bloggare, punktlig, dansant, pilsk, ironisk, nostalgisk.”

Detta sammanfattar mig ganska bra. Så detta är mitt lilla självporträtt. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails