2011/10/14

Gravidfotografering i härlig höst

Min lunchrast har jag idag spenderat med Katrin och en busig liten lintott vid namn Bertil. Jag har gjort min allra första gravidfotografering idag och jag är helt klart nöjd även om det säkert blev lite fler bilder på busfröet också. Färgerna var helt otroligt vackra nere vid sjön som dessutom låg helt spegelblank. Nu har vi bara fått halva fotosessionen eftersom vi hade en lite miss i planeringen. Men andra halvan ska göras i nästa vecka. Så ingen bebis innan dess nu. Får bjuda på lite godbitar av dessa två härliga människor.

048

Sprickfärdig?

041

102

089109

125

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men gud vilka häärliga bilder det blev. Gillar ju den första så:) Den var bara fööör söt,

kraaam Nillan

Västgötskan sa...

Jättefina! :-)

http://hannaskrypin.se sa...

Fina bilder!

Nettan sa...

Tack, vad glad jag blir att ni tyckte om dom. Alltid roligt när andra bekräftar bilder :-) / Nettan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails